WELCOME TO

Monday, September 09, 2013

HUJAN RAHMAT :)

Assalamualaikum ,
hye uoll's !  

Today is tuesday , 10/9 

Alhamdulillah Alhamdulillah , sebab dah banyak hari kat kawasan Jitra ni asyik hujan . happy for this ! hujan kan tanda nya RAHMAT :') "hujan rahmat" ok . aku pun bersyukur laa sebap dapat lagi rasa hujan kan kanss . bila hujan turun boleh laaa kita sama sama amalkan doa ketika hujan :) jom sama sama kita amalkan .

 boleh laa kot kita usaha sama sama untuk amalkan doa ni :) mudah je kan ? hihikss . insyaAllah , Allah akan menggantikan dengan pahala yang berlipat ganda pada hambaNYA .


 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments :

Post a Comment

sila komen plish...!satu pun tak pa...aten tak kesah..^_^

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen