WELCOME TO

Friday, March 09, 2012

siapakah minah rewang itu ???

hye ! Assalamualaikum :)
*jawab salam aten cepat ! dapat pahala . hihi .

oke ! haha . minah rewang apa laa pulak nie aten oii . takdak ka benda len yang "hang" nak sebut . heee . mai laar kita stretching2 dulu pagi2 nie . baru kita baca . haha . 

oke ! first kita lari2 dulu ...


 pastu kita angkat tangan macam nie sama2 . 
*sapa tak mandi lagi , harap jangan buat aksi nie . haha .




 eh , eh , dah penat ke ? haha . oke2 . maap oke ! 
*aten saja nak dera korang . hihi .


apa lar aten nie kan . tak patut sungguh . hihi . korang nak tau ka sapa minah rewang tue ? herm .. herm .. ish2 .. tak patut betoi laa korang2 nie . ada kaa pasai nie pun korang nak tau . huhu . aten tak nak cakap pasai minah tue pun laa . hihi . sebenaq yaa tak dak kena mengena pun dengan minah tue . haha . aten nak cakap pasai merewang laa . korang penah dengaq tak ? *kalau penah , hangguk cepat ! hihi . haa , yang tak hangguk tue .. kira yaa tak tau laa kan . herm , merewang nie sebenaq yaa bergotong - royong sesama tetangga . macam kat rumah korang tue ada kenduri kawen . pastu ada orang ramai pi tolong2 . tue laa merewang . hihi . sapa yang tak penah tau tue kuno sungguh laa korang nie . haha . *jangan terasa oke . aten lawak jaa . herm , besok kat rumah aten nie . ada kenduri . anak dara pakcik dotdot nak nikah . haha . jiran aten laa tue . besok depa nikah , lusa depa kenduri . tapi kat dewan laa . cuma nikah jea kat rumah . hihi . best kan kan ? aten yang syok lebih . padahai orang lain yang nak kawen . haha . gedikss memang macam nie . herm , kira ya dua hari nie . aten nak pi lar tolong2 apa yang patut . kan kan . tolong orang yang perlukan pertolongan kan harus . hihi . barulah muafakat membawa berkat . aiceh , peribahasa lar pulak . haha . oke lar . nanti aten letak gambaq merewang kat korang kalau sempat ambek laa . kalau aten tak malu . aten letak laa kat sini . hihi . sebenaq yaa aten nie pemalu sikit kalau bab begambaq dengan jiran2 nie . haha . aten tak mashuk sangat dengan depa2 . heeee . al maklum laa , aten nie penyengap sikit kalau orang tak ramah dengan aten . pendek kata , jiran2 aten tue tak ramah sangat laa dengan aten nie . hihi . so , sapa2 yang nak kenai aten kena laa ramah2 sikit . kalau dak , tobat aten tak ramah la ! apa2 pun aten tak kan cerita kat hampa . haha . kecuali , memang aten syok kat hampa laa . haha . oke2 . cukup laa noh sampai nie jaa aten cerita . nanti kita story mory lain sama2 . hihi . 
salam :)

thanks for reading (^^)
I love u all forever ! 

let's get breakfast now ! im hungry .. hee
 
minum dulu , menghilangkan dahaga .. penat stretching tadik . haha .
posted by lonelygirlsss . 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 comments :

  1. best la entry ni..

    jom terjah entry afiq yang baru
    http://afiqyassin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sweetlah gadis berkacamata nih.... http://atapnipah-hamba.blogspot.com/

    ReplyDelete

sila komen plish...!satu pun tak pa...aten tak kesah..^_^

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen